گزارش کارآموزی دفتر فنی و مهندسی عمران

این گزارش کار آموزی بصورت ورد و آماده ی پرینت می باشد

موضوع : گزارش کارآموزی عمران در دفتر فنی پارسه

در روز اول کارورزی با محیط دفتر آشنا شدیم . سپس پس از گرفتن کروکی زمین ، کم کم شروع به ترسیم پلان مسکونی نمودیم . پس از کشیدن نقشه بطور دستی و مشخص نمودن قسمت ها و فضاهای مختلف ، تغییراتی در نقشه دادیم و به نحوی رفع اشکال نموده و شروع به ترسیم اصلی نمودیم . و نقشه را توسط AUTO CAD رسم کردیم. پس از ترسیم کلیه قسمت های مورد نیاز ، یعنی پلان ، پلان فونداسیون ، نمادها و برش و … قسمت اولیه کار به پایان رسید . سپس شروع به ترسیم پلان مسکونی دیگر نمودیم و مطابق نقشه گذشته ، کلیه کارهای این نقشه را نیز به اتمام رساندیم . از روز دهم کم کم مشغول کار در محیط کارگاه شدیم یعنی همان زمین مورد نظر برای اجرای ساختمان . پس از بازدید از زمین و مطابقت دادن با کروکی کارهای مورد نیاز را شروع کردیم که به شرح زیر می باشد.
آشنایی با محل کارورزى: دفتر فنى پارسه خرمدره در تاریخ ۱۳۷۷ تأسیس شده . این دفتر واقع در شهرستان خرمدره جزء سهامی خاص می باشد . دفتر فنی پارسه متعلق به جناب آقاى مهندس .. دارای مدرک لیسانس عمران می باشد . و کارهای فنی و پروژه های زیادی را اجرا و به اتمام رسانده اند.
از جمله فعالیتهای این دفتر : به اتمام رساندن پروژه های سبز کشت ، به اتمام رساندن پروژه کارخانه مینو ، به اتمام رساندن پروژه های مسکونی و … می باشد.

گزارش کارآموزی دفتر فنی و مهندسی عمران دانلود پروژه کارآموزی عمران کارآموزی عمران

فهرست مطالب

مقدمه
آشنایی با محل کارورزى
بازدید زمین و آماده سازى
پیاده کردن نقشه
خاکبرداری
ابعاد پی
عمق پی های نواری
عرض پی ها
لایه های پی نواری
خاک مناسب
آهک
آهک شکفته
آب

دانلود گزارش کارآموزی دفتر فنی و مهندسی عمران

کارآموزی های مشابه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *