گزارش کارآموزی در مورد رشته عمران

این گزارش کارآموزی با فرمت Word بوده و قابل ویرایش است همچنین آماده پرینت می باشد

دانلود گزارش کاراموزی عمران

تخریب ساختمان ابتدا از دیوارهای داخلی، درها وبیرون آوردن چارچوب درهای داخلی شروع شد وسپس آسفالت پشت بام ساختمان مانند ورقه های کاغذ لوله شده از پشت بام توسط عوامل تخریب کنده شد نکته مهم این است که قبل از تخریب پشت بام حتما آسفالت باید به صورت جداگانه برداشته شود چون در صورت انجام نشدن این کار تخریب پشت بام باآسفالت کاری، بسیاری دشوار میشود. بعداز جمع شدن آسفالت پشت بام وتخلیه آن از پشت بام به داخل کامیون وحمل وخارج کردن آن از پروژه،سقف ساختمان که طاق ضربی بود،تخریب شد. عوامل تخریب موظف به تخریب وجمع آوری آجرهای موجود وچیدن آجرها در یک گوشه حیاط شدند.بعد تیر آهن و ستون ها از ساختمان قدیمی به جای مانده بود و تیرآهن در یک روز توسط عوامل تخریب بوسیله هوا برش بریده و به همراه تمام چهارچوب ها و درها وپنجره ها که قبلا از دیوارها خارج شده بود بار کامیون شده واز پروژه خارج شدند. تمام عملیات تخریب ساختمان بین ۱۵ تا ۲۰ روز انجام شد.
خاکبرداری ، بعد از تمام شدن عملیات تخریب مرحله خاک برداری پروژه بود که توسط یک لودر و چند کامیون انجام شد.عملیات خاک برداری در یک روزکاری به انجام رسید در حین انجام عملیات خاک برداری به چند فنداسیون تکی که در زمان قدیم برای مقاوم کردن زیر ستون گذاشته شده بود برخوردیم که مصالح موجود برای ساخت این فنداسیون ها شفته آهک بود که بسیار سنگین و مقاوم بودند که لودر با خالی کردن اطراف این فنداسیون و زیر آن موفق به خارج کردن فنداسیون های مذکور شد درست کردن این فنداسیون ها با مصالح شفته آهک در زمان خود بسیار جالب وقابل ستایش بود.

فهرست مطالب

مقدمه ۴

تخریب ساختمان ۵

خاکبرداری ۶

ریختن بتن مگر ۹

آرماتوربندی ۱۰

بتن ریزی فنداسیون ۱۳

ویبره کردن بتن ۱۴

آرماتوربندی ستون ها ۱۵

بتن ریزی ستون ها ۱۸

نکاتی درمورد بتن ریزی ستونها ۱۸

نحوه ریختن بتن در داخل قالب ۲۰

اجرای تیر بتنی ۲۱

تیرچه و طریقه ساخت آن ۲۴

ساخت بتن برای تیرچه ها ۲۶

ساخت تیر بتنی واجرای سقف ۲۸

بلوکها ۲۹

اجرای سقف تیرچه بلوک ۳۰

نصب تیرچه ها بر روی سقف تیرچه بلوک ۳۰

میلگردهای ممان منفی ۳۱

میلگرد حرارتی ۳۱

میلگردهای ممان منفی برای کنسول ۳۲

خیز منفی در سقف ۳۲

بتن ریزی سقف تیرچه بلوک ۳۳

تصاویری از پروژه ۳۴

دانلود گزارش کارآموزی در مورد رشته عمران

دانلود گزارش کارآموزی عمران خرید گزارش کارآموزی عمران دانلود پروژه گزارش کارآموزی عمران گزارش کارورزی عمران دانلود گزارش کارورزی عمران خرید گزارش کارورزی عمران

کارآموزی های مشابه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *