تحقیق بررسی سیستم های رزرو اینترنتی بلیط های اتوبوس بیرون شهری

این گزارش کارآموزی بصورت Word بوده و قابل ویرایش همچنین آماده پرینت می باشد

موضوع : بررسی سیستم های رزور اینترنتی بلیط های اتوبوس بیرون شهری

مقدمه
در این پروژه هدف تجزیه وتحلیل سیستم رزو بلیط های اتوبوس است که از طریق اینترنت صورت می پذیرد. ما در این پروژه به بررسی مشکلات و ایجاد راه حل هایی برای بهتر وسریعتر انجام گرفتن کارها می پردازیم. برای این منظور سری به سیستم های مشابه زدیم مصاحبه ای انجام دادیم  تا از لابه لای مطالب با مسائل مشکلات بیشتر آشنا شویم از مردم عادتی نظر خواهی کردیم تا به دیدگاه مردم با این قضیه بیشتر آشنا شویم. ما در این جا راه کارهایی ارائه دادیم وسیستم را تحلیل کردیم ونقص ها را بیان کردیم واز مطالب اضافی وتکراری نیز صرف نظر کردیم وفقط مطالب اصلی را بیان کردیم.
بررسی سیستم مشابه:
حمل ونقل یا بهتر است بگوییم رفت وآمد مردم در بین شهرها و یا حتی کشورها چگونه صورت می گیرد؟ در قدیم مردم مسافت بین شهرها را با پای پیاده طی می کردند یا از چارپایان استفاده می کردند که زمان زیادی را می برد وخسته کننده بود. با گذشت زمان و پیشرفت دنیا امروزه رفت وآمد از طریق اتومبیل های شخصی اتوبوس ها،قطارها وهواپیماها صورت می پذیرد. مردم بیشتر مایلند مسافت های دور را از وسایل عمومی استفاده کنند وبا توجه به هزینه ودرآمد خود وهمچنین امکانات شهر مورد نظر یکی از چند مورد اتوبوس قطار وهواپیما را انتخاب می کنند و در مواقعی که به تعطیلات بر می خوردیم همانطور که می دانید با مشکلات کمبود جا ومشکل گرفتن بلیط می خوریم که این کار از طریق رزرو بلیط حل شدنی است. رزرو بلیط از طریق اینترنت بسیاری از مشکلات را حل کرده و از اتلاف وقت ازدیاد مردم در آژانس ها،کمبود جا و… جلوگیری کرده است.
شرکت مسافربری قطار رجاء با آدرس سایت WWW.ticket.raja.ir  رزرو بلیط را از طریق اینترنت انجام میدهد. که با دادن نام نام خانوادگی ،نام پدر،شماره شناسنامه، آدرس،شماره تلفن، Email و.. اطلاعات خود را می دهیم واگر مشکلی و با مراجعه به سایت  www.ticket.raja.ir/cgi-bin/Raja.dll/signgup  مستقیما به قسمت رزرو بلیط می رویم وبه تعداد دلخواه بلیط رزرو می کنیم. سایت www.istgah.com که یک سایت هواپیمای می باشد می توانیم برای بسیاری از نقاط جهان بلیط هواپیما وهتل مربوط را رزرو نماییم.
نتایج بدست آمده از بررسی سیستم های مشابه:
از بررسی این سیستم ها می توان فقط به نقطه مثبت آن اشاره کرده و آن همان اینترنتی بودن است. سایت www.istgah.com  یک سایت کلی است که برای مسافرت عالی می باشد و مشخص می کند با کامپیوتر شخصی خود بلیط هواپیما برای هر جای دلخواه وهتل مناسب رزرو نماید واین همان فرهنگ امروزی می باشد که با پیشرفت های علمی کرارها را راحت و آسان کرده است.
پروژه تحقیق بررسی سیستم های رزرو اینترنتی بلیط های اتوبوس بیرون شهری کارآموزی تحقیق بررسی سیستم های رزرو اینترنتی بلیط های اتوبوس بیرون شهری
فهرست مطالب
مقدمه
فصل اول جمع آوری اطلاعات
مصاحبه
پرسش نامه
بررسی سیستم های مشابه
فصل دوم-تجزیه وتحلیل اطلاعات
نتایج بدست آمده از مصاحبه وپرسشنامه
نتایج بدست آمده از سیستم های مشابه
مودار DFD
نمودار E-R

دانلود تحقیق بررسی سیستم های رزرو اینترنتی بلیط های اتوبوس بیرون شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *