گزارش کارآموزی در سازمان دانش آموزی

این گزارش کارآموزی با فرمت Word بوده و قابل ویرایش است همچنین آماده پرینت می باشد

موضوع : گزارش کارآموزی کامپیوتر سازمان دانش آموزی

دنیای امروز، دنیای تغییر و تحولات سریع اجتماعی و علمی است. دنیایی است که حرکت کردن در آن نیاز به داشتن اندیشه های فرافکن قوی، قدرت تجزیه و تحلیل، آینده نگری، برنامه ریزی و نهایتاً هدفدار بودن است. امروز دیگر اندیشه های کند سنتی و مدیریت سنتی و حال نگری در افراد، آنها را از ادامه حرکت با چرخه های جامعه باز می دارد. استان و کارمندان این اداره و دیدن کارهای مربوط به آنان و آشنایی با سر مسِول خود در قسمت کارشناس کانونها و صحبت اولیه در مورد نحوه کار در سازمان و فراهم کردن اصول کا در سازمان و برخورد بیشتر با کارمندان و رییس سازمان و تا جای که کشش بود صبت در مورد کارکرد کارهای که در سازمان انجام می شود ومعرفی کردن خود به عنوان دانشجوی رشته کامپیوتر و صحبت در مورد بهتر کردن اصول کاربردی کار در سازمان در مدتی که من در آنجا کار می کنم و فراهم کردن بستر مناسبی از اصول کاربردی در سازمانها و نهادهای دولتی و پیش آمدن شرایطی طبق آنچه در گزارش کارآموزی آورده شده است.
در روز دوم که با آمدن در سازمان و رفتن از یکسری از اطلاعات که در فراهم کردن کار طبق فرم خلاصه اطلاعات کار آموزی که توسط سرپرست کار آموزی پر شود و نگاه انداختن ودر قسمت عنوان و موضوع کار آموزی و پر شده توسط سر پرست کار آموزی که به عنوان فناوری های نوین در سازمان دانش آموزی و برنامه نویسی در سازمان من را کمی متعجب کرد که در سازمان چه فناوری های می شود انجام داد و برنامه نویسی که در این مدت کوتاه نیاز به همفکری بیشتری می طلبید منجر شد که این خود باعث کنجکاوی من در قسمت برنامه نویسی و فناوری های نوین بشود و این اولین کاری بود که من باید انجام میدادم و در جستجوی آماده کردن خود برای بهبود سازمان از حالت که مورد بحث قرار می گرفت شد. در روز سوم که با سرپرست خود صحبت می کردم و این که خود(سرپرست) در قبل از آمدن من به فکر ایجاد تیم برنامه نویسی دانش آموزی که خود فکر نویی در سازمان و طرح جامعی بود و پیگرد این کار در ماهای قبل بود و با آمدن من با احتمال این که من راه گشای سرپرست در بوجود آوردن وشناسایی دانش آموزان و فراهم کردن کردن مکانهایی برای تحقیقات و برنامه نویسی دانش آموزان که در نوبه خود در ورحله اول کاری پر هموار و بس مشکل می بود ولی باید انجام می شد.
دانلود گزارش کارآموزی سازمان دانش آموزی کارآموزی کامپیوتر سازمان دانش‌آموزی استان گلستان دانلود پروژه کارآموزی در سازمان

فهرست مطالب

فصل اول: ضرورت و فلسفه تشکیل سازمان دانش آموزی ۱
فصل دوم: تاریخچه تشکیل سازمان ۳
تاریخچه تصویب اساسنامه سازمان دانش آموزی ۳
فصل سوم: آشنایی با اساسنامه سازمان دانش آموزی ۵
اهداف سازمان دانش آموزی ۶
وظایف سازمان دانش آموزی ۶
ویژگی های سازمان از زوایا و ابعاد مختلف ۸
آشنایی با محیط کاری در اداره سازمان دانش آموزی ۱۰

دانلود گزارش کارآموزی در سازمان دانش آموزی

کارآموزی های مشابه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *