گزارش کارآموزی عمران،ساختمان تجاری مسکونی

این گزارش کارآموزی با فرمت Word بوده و قابل ویرایش است همچنین آماده پرینت می باشد

موضوع : گزارش کارآموزی عمران،ساختمان تجاری مسکونی در شهر

ساختن تیرچه نیز یکی از مراحلی است که برای ایجاد سقف باید طی شود . البته برای کارهای حجیم و بزرگ سعی می شود محلی را برای تهیه و ساخت تیرچه اختصاص داد . اما در کارهایی که حجم کمی دارد تیرچه را از جاهای دیگر و یا کارگاه ساخت تیرچه تهیه می کنیم.
آرماتور کف : که به اندازه کف فندوله فاصله دارد و بوسیله آرماتور فاصله فیکس شده اند آرماتورهای کف اصولاً از آرماتور شماره ۱۲-۱۰ استفاده می شود و به طور حساب شده این آرماتور در مواقعی که طول دهنه بلند باشد دوبل استفاده می شود . اتصال در این موارد جوش می باشد.
آرماتور راسته بالا : جهت قرار گرفتن در بتن تعبیه شده و به طور کامل در بتون دفن می شود و وظیفه اتصال دو ردیف آرماتور زیگزال را بر عهده دارد.
آرماتور زیگزال : که با گام مشخص و ثابت در طول تیرچه وجود دارد و با زاویه ۴۵درجه پیش می رود . بهتر است این آرماتور با این زاویه خم شود ، در بعضی موارد این آرماتور در گام خود برش خورده و به‌ آرماتور راسته بالا و آرماتور کف جوش داده می شود که کارائی نوع اول بهتر است. قالب تیر یا فندوله که از جنس سفال می باشد جهت بتون ریزی و به عنوان قالب به کار می رود که به صورت لب به لب به فندوله دیگری متصل می باشد که باید برای اجرا از هم جدا شود.
بعد از قرار دادن تیرچه ها در روی تیرها به اندازه یک بلوک سفالی که به ابعاد ۳۰*۳۰ وجود دارد در طول شاه تیر قرار داده می شود و بعد از قرار دادن بلوکها نوبت به بتون ریزی می رسد و بوسیله عمل ویبره به بهبود کار کمک می کنیم . البته در بعضی موارد بجای بلوک سفالی از بلوکهای پلاستوفوم استفاده می شود که در طبقه بالا استفاده خواهد شد . در ضمن ارتفاع بتون ریخته شده از روی بلوکها حدود ۸-۵ سانتی متر می‌رسد.
گزارش کارآموزی عمران ساختمان تجاری مسکونی در شهر کرج دانلود پروژه گزارش کارآموزی ساختمان تجاری

فهرست مطالب

مقدمه
فهرست اولویت های پروژه
گزارش کار
عکسهای مربوط به پروژه
۱-پیاده نمودن نقشه
۲-پی کنی ها و گودبرداری و خاکریزی ها
۳-اجرای فنداسیون و شناژبندی ها
۴-اسکلت بندی و بادبندها و مهارها
۵-دیوار چینی ها
۶-سفت کاری و اجرای سقف و اجرای تاسیسات
۷-نازک کاری
۸-بهره برداری

دانلود گزارش کارآموزی عمران،ساختمان تجاری مسکونی

کارآموزی های مشابه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *