پروژه کارآموزی در یک شرکت کامپیوتری

این گزارش کارآموزی بصورت Word بوده و قابل ویرایش است همچنین آماده پرینت می باشد

موضوع : گزارش کارآموزی در شرکت کامپیوتری

برای این که ویندوز ر ا از اول نصب کنیم باید یک CD بوت داشته باشیم هنگامی که سیستم را روشن میکنیم کلید Delete را نگه می داریم و وارد تنظیمات Setup می شویم. اکثر mother board های جدید در همان بالا منوی Boot را دارند که با زدن کلید های چپ و راست میتوان وارد ان شد و بوت اول خود را cdrom انتخاب کرد. باید روی ان Enter زده و CDROM را انتخاب کنیم .سپس روی Exit رفته و save and exit را انتخاب میکنیم که تنظیمات جدید را ذخیره کند. حالا هنگام روشن کردن سیستم اگر Cd بوت در سیستم باشد میتوان از ان استفاده کرد .بعد از این که Cd بوت شد و هنگامی که گفته میشود press any key… دکمه ای را میزنیم تا وارد مراحل نصب ویندوز شویم منتظر میمانیم تا ویندوز مراحل نصب را طی کند بعد از این که به متنی که حاوی توضیحات مایکروسافت و نوعی قرارداد با ما میباشد رسیدیم کلید F8 را میزنیم تا تائید شود.
در قسمت بعد چنانچه قبلا ویندوزی داشته باشیم پرسیده خواهد شد که میخواهید روی همان ویندوز نصب شود؟ با زدن دکمهR میتوان روی همان ویندوز نصب کرد و با زدن دکمه Esc انتخاب درایو ظاهر خواهد هدف ما Esc میباشد.
اگر Esc را بزنیم این قسمت, یعنی قسمت انتخاب درایو ظاهرمی شود. میتوان درایو مورد نظر را انتخاب کرد همچنین با زدن دکمه D میتوان درایو را پاک کرد تا بعدا تبدیل به درایو جدید یا تبدیل به دو یا چند درایو شود . بعد از این که D را بزنیم دوباره دکمه L را میزنیم حال درایو پاک شده .میتوان درایو پاک شده را انتخاب و با زدن دکمه C آن را دوباره ساخت.وقتی ان را میسازیم میتوانیم حجم ان را تایین کنیم .مثلا اگر میخواهیم درایو را تبدیل به دو درایو کنیم .باید حجم فعلی را تبدیل به ۲ کرده و Enter میکنیم .حال دو درایو جدید خواهیم داشت.البته برای عوض کردن یا تقسیم حجم درایو میتوان از Partition Magicهم استفاده کرد یا این که برای ساخت پارتیشن های خود باید از Fdisk استفاده کنیم . حال با انتخاب درایو مورد نظر خود وارد قسمت بعد میشویم . در اینجا میتوان انتخاب کرد که فرمت درایو چه باشد FAT یا NTFS بهتر است گزینه هایی که جلوی ان کلمه Quick نوشته شده را انتخاب نکنیم زیرا فرمت کامل مناسب تر است. بعد از اینکه مراحل را رد کردیم ویندوز فرمت انتخابی را اغاز کرده و سپس فایلهای مورد نیاز را کپی میکند . سپس سیستم restart خواهد شد. بعد از این که سیتم restart شد کاملا صبرمیکنیم تا ویندوز مراحل نصب را ادامه دهد اگر به پنجره وارد کردن کد رسیدیم کدی که در کیس ویندوز یا در فایلی متنی با نام cd key یا serial قرار دارد وارد میکنیم.
در اینجا زبان را انتخاب میکنیم .برای این که امکان تایپ فارسی داشته باشیم روی Customize کلیک کرده تب language را انتخاب میکنیم سپس هر دو تیک را علامت زده و apply را میزنیم تا فایلهای مربوط نصب شوند بعد درقسمت details روی Add کلیک کرده و فارسی را اضافه میکنیم Okرا زده و Next را فشار میدهیم و منتظر میمانیم تا عملیات Setup کامل شود و سیستم Restart شود. پس ازRestart شدن سیتم ویندوز بالا می آید حالا نوبت نصب درایورهای کارت صدا یا مادربرد , کارت گرافیک و مودم است. برای نصب کارت صدا مادربردهای جدید که معمولا Onboard هستند کافیست Cd مادربرد مربوطه را در Cd Rom قرار دهیم , برنامه به صورت Auto Run اجرا میشود و قسمت درایور را انتخاب میکنیم و بر روی Setup کلیک میکنیم درایور کارت صدا به صورت اتوماتیک نصب میشود بعد از کامل شدن نصب سوالی مبنی بر Reset شدن سیستم پرسیده میشود بر روی Ok کلیک میکنیم.
دانلود گزارش کارآموزی در یک شرکت کامپیوتری دانشکده مهندسی گروه کامپیوتر پروژه کارآموزی در یک شرکت کامپیوتری کار آموزی کامپیوتر شرکت کامپیوتری خراسان

فهرست مطالب

معرفی محل کار آموزی
فروش قطعات سخت افزار کامپیوتر
رفع ایراد سیستم
برنامه نویسی
فروش نرم افزارها و بازیهای کامپیوتری
طراحی صفحات وب
گزارشی از کارهای انجام شده
۱٫ نصب ویندوز و درایورهای سخت افزارها
۲٫ افزودن هارد دیسک جدید به کامپیوتر
۳٫ فعال کردن فارسی نویسی در اکس پی
۴٫ طراحی صفحات وب استاتیک
HTML
استفاده از زیر صفحات
ساختار دستورات HTML
۵٫ طراحی صفحات وب داینامیک
ASP.NET چیست
صفحات وب ASP.NET
۶٫ طراحی پایگاه داده ( Data Base )
واژه‌های کلیدی SQL
دستورات بازیابی داده
دستورات عملیات داده
دستورات تراکنش داده
دستورات تعریف داده
دستورات کنترل داده
نظرات و پیشنهادات درباره کارآموزی

دانلود پروژه کارآموزی در یک شرکت کامپیوتری

کارآموزی های مشابه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *