دانلود گزارش کاراموزی در تعمیرگاه مکانیکی خودرو

این گزارش کارآموزی با فرمت Word بوده و قابل ویرایش است همچنین آماده پرینت می باشد

دانلود گزارش کارآموزی در تعمیرگاه مکانیکی

یک سیستم جرقه زنی پلاتیندار شامل یک منبع ولتاژ (باتری) یک کویل برای افزایش ولتاژ ، یک دلکو برای توزیع جریان ولتاژ بالا، پلاتین برای قطع وصل میدان مغناطیسی کویل، یک خازن برای جلوگیری از ایجاد جرقه در دهانه پلاتین تعدادی شمع است. طرز کار این سیستم بسیار ساده است. جریان باتری از طریق سوییچ به پیچ اولیه کویل رفته و در آنجا یک میدان مغناطیسی ایجاد می کند. با باز شدن دهانه پلاتین جریان سیم پیچ اولیه و در نتیجه میدان مغناطیسی حاصل از آن به طور ناگهانی قطع می شود . این میدان مغناطیسی تضعیف شده سیم پیچ ثانویه کویل را قطع کرده و به علت آن که تعداد دور سیم پیچ ثانویه بسیار بیشتر از سیم پیچ اولیه است یک جریان ولتاژ بالا در آن ایجاد می شود . این جریان توسط چکش برق دلکو به شمع مورد نظر فرستاده شده و باعث ایجاد جرقه در دهانه شمع می شود

فهرست مطالب

مقدمه
دستگاه تنظیم موتور و سوخت به طور اتوماتیک
قسمت ورودی اطلاعات
قسمت نمایش و گزارش گیری
دستگاه سوخت سنج چهار گاز
سنسورهای مورد استفاده در Air Bag
سنسورهای ایمنی (C)
عملگر (Actuator) مورد استفاده در Air Bag
تحلیل گر و سیستم کنترلی مورد استفاده در Air Bag
انواع سیستمهای جرقه زنی پلاتینی و ترانزیستوری
سیستم جرقه زنی پلاتین دار
سیستم های جرقه زنی ترانزیستوری
سیستم جرقه زنی ترانزیستوری پلاتین دار
سیستم جرقه زنی ترانزیستوری با به کار گیری نیروی هال TI- H
سیستم جرقه زنی ترانزیستوری القایی TI-I
شبکه مالتی پلکس بر روی خودرو های پژو
سیستم های مداری الارم لنت ترمز پژه ۴۰۵
تشریح عملکرد سیستم
روشهای چک کردن قطعات سیستم
عیب یابی سیستم
لامپ پشت آمپر روشن نمی شوند
چراغ خطرهای عقب روشن نمی شوند
توربو شارژر و نقش آن در تقویت موتور
یک توربو شارژر از دو قسمت اصلی تشکیل شده است
تقویت بیش از حد
کندی یا تنبلی توربو (Turbo Lag)
استفاده از دریچه فرعی
استفاده از بلبرینگ
استفاده از پره های سرامیکی در توربین
توربوشارژرهای طبقه ای
استفاده از خنک کن میانی
سیستم مداری شیشه بالابرهای درب عقب پژو پرشیا
تشریح عملکرد سیستم
سیستم مداری قفل مرکزی
تشریح عملکرد سیستم
عیب یابی سیستم
سیستم مداری فن GLX
تشریح عملکرد سیستم
مراحل کارکرد یونیت فن ها
دور تند خودرو روشن
قطع کولر خودرو روشن
روشن شدن چراغ STOP خودرو روشن
دور کند خودرو خاموش
نکته مهم
خاصیت هیسترزیس پاپس ماند
هواگیری سیستم حلقه بسته گردش آب
نکته مهم
ارتباط سیستم کنترل یونیت فن ها با سیستم کولر
عیب یابی سیستم
فن ها در دور کند کار نمی افتند
فقط فن سمت راننده در دور تند می چرخد
فقط فن سمت شاگرد در دور تند می چرخد
فن ها در دور تند کار نمی افتند
تشریح عملکرد سیستم
عیب یابی سیستم
آینه های برقی خودرو کار نمی کنند
تشریح عملکرد سیستم
واحد کنترل الکترونیکی یا ECU
رله دوبل یا Double Relay
انژکتورها
سنسور سرعت خودرو
سنسور دور موتور
استپ موتور
سنسور موقعیت دریچه گاز
سنسور فشار هوای ورودی
سنسور دمای هوای ورودی
کویل دوبل
چراغ اخطار و دور سنج
گرمکن هوزینگ دریچه گاز
سنسور دمای آب رادیاتور
پمپ بنزین برقی
کانکتور عیب یابی سیستم
ارتباط برق ECU با سنسورها و فرمان برها
طریقه فیلر گیری سوپاپها
موتورهای غیر تخت معروف به دو لوکس
آمپر آب معیوب
مشخصات سیستم خنک کننده موتورهای ۱۵۰۰ سی سی و ۱۷۲۵ سی سی
مشخصات سیستم ترمز پیکان
مشخصات گیربکس پیکان

دانلود گزارش کاراموزی در تعمیرگاه مکانیکی خودرو

گزارش کارآموزی در تعمیرگاه مکانیکی شما دانلود گزارش کارآموزی در تعمیرگاه مکانیکی شما خرید گزارش کارآموزی در تعمیرگاه مکانیکی شما کاراموزی رشته مکانیک کارورزی رشته مکانیک کارآموزی مکانیکی کاراموزی تعمیرگاه کاراموزی مکانیکی شما کارآموزی در تعمیرگاه مکانیکی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *